Over dit project
www.omgangsvormen.com
de opdrachtgever
Lilian Woltering geeft sinds 2000 trainingen en diners over zakelijke omgangsvormen en etiquette. Zij doet dit met veel humor en maakt er een leuk evenement van. Ze wordt door de media veel gevraagd voor commentaar over etiquette.
de opdracht
De verouderde website vervangen voor een nieuwe. Met alleen behoud van het beeldmateriaal en de kleuren blauw en wit. De site moest een duidelijk lossere, kleurrijkere en vrolijkere sfeer hebben dan die van de concurrenten en duidelijk maken dat de workshops en diners allesbehalve stijf en ouderwets zijn.
de uitdagingen
De vorige website van Lilian was verouderd. De structuur, de content en het beeldmateriaal konden een opfrisbeurt gebruiken. Onderdeel van de oude website was Lilian’s andere activiteit als trouwambtenaar. Uitdaging was om de content zo in te richten dat de daarvoor geschikte workshops en diners als commerciële training of bedrijfsuitje naar voren komen. Dit zonder betaalde plugins behalve Elementor Pro.
De kwaliteit van het beeldmateriaal was een uitdaging.
oplossingen
Voor de trouw-activiteiten maakte ik een andere website.
Met dynamische content maakte ik dat juiste workshops en diners ook in bedrijfsuitjes en teambuilding verschijnen. Dit heb ik met Custom Post Types en Advanced Custom Fields kunnen oplossen.
Beeldmateriaal is een van de belangrijkste onderdelen van een site. Ik heb daarom met behulp van Photoshop een paar creatieve oplossingen bedacht. Zoals op de homepage.
Als de opdrachtgever later beter beeldmateriaal heeft dan vervang ik het huidige materiaal.
ingredienten
Services, mailformulier en offerteformulieren, blog, twitterfeed, quiz, referenties.
De site is gebouwd in WordPress met Elementor en Elementor Pro.
Plugins:
iThemes security
Recaptcha V3
Custom Post Types
Advanced Custom Fields
Ele Custom Skin (free version)
Custom Twitter Feeds
Happy Files
Head & Footer Code
Quiz Cat Free
Rank Math SEO
Really Simple SSL (via Hosting bij XEL)
Site Kit bij Google
het resultaat
Sinds het live zetten van de site -nog geen twee weken geleden- kwamen er concrete aanvragen binnen. Uit Google Analytics blijkt dat het aantal bezoeken is gestegen met 500%, het aantal unieke bezoekers met 200% en het aantal klikken met 25%. Maar deze gegevens zeggen nog niet zoveel. De bounce rate is ook nog hoog. En de lopende Google Ads campagne wordt nog geupdate.