Website voor etiquettediners

Omgangsvormen homepage

Over dit project

www.omgangsvormen.com

de opdrachtgever

Lilian Woltering geeft sinds 2000 trainingen en diners over zakelijke omgangsvormen en etiquette. Zij doet dit met veel humor en maakt er een leuk evenement van. Ze wordt door de media veel gevraagd voor commentaar over etiquette. 

de opdracht

De verouderde website vervangen voor een nieuwe. Met alleen behoud van het beeldmateriaal en de kleuren blauw en wit. De site moest een duidelijk lossere, kleurrijkere en vrolijkere sfeer hebben dan die van de concurrenten en duidelijk maken dat de workshops en diners allesbehalve stijf en ouderwets zijn.

de uitdagingen

De vorige website van Lilian was verouderd. De structuur, de content en het beeldmateriaal konden een opfrisbeurt gebruiken. Onderdeel van de oude website was Lilian’s andere activiteit als trouwambtenaar. Uitdaging was om de content zo in te richten dat de daarvoor geschikte workshops en diners als commerciële training of bedrijfsuitje naar voren komen. Dit zonder betaalde plugins behalve Elementor Pro. 

De kwaliteit van het beeldmateriaal was een uitdaging.

oplossingen

Voor de trouw-activiteiten maakte ik een andere website. 

Met dynamische content maakte ik dat juiste workshops en diners ook in bedrijfsuitjes en teambuilding verschijnen.  Dit heb ik met Custom Post Types en Advanced Custom Fields kunnen oplossen. 

Beeldmateriaal is een van de belangrijkste onderdelen van een site. Ik heb daarom met behulp van Photoshop een paar creatieve oplossingen bedacht. Zoals op de homepage.

Als de opdrachtgever later beter beeldmateriaal heeft dan vervang ik het huidige materiaal. 

ingredienten

Services, mailformulier en offerteformulieren, blog, twitterfeed, quiz, referenties.

De site is gebouwd in WordPress met Elementor en Elementor Pro. 

Plugins:

iThemes security

Recaptcha V3

Custom Post Types

Advanced Custom Fields

Ele Custom Skin (free version)

Custom Twitter Feeds

Happy Files

Head & Footer Code

Quiz Cat Free

Rank Math SEO

Really Simple SSL (via Hosting bij XEL)

Site Kit bij Google

het resultaat

Sinds het live zetten van de site -nog geen twee weken geleden- kwamen er concrete aanvragen binnen. Uit Google Analytics blijkt dat het aantal bezoeken is gestegen met 500%, het aantal unieke bezoekers met 200% en het aantal klikken met 25%. Maar deze gegevens zeggen nog niet zoveel. De bounce rate is ook nog hoog. En de lopende Google Ads campagne wordt nog geupdate. 

andere projecten